Digitaalisen markkinoinnin strategia
Rahkola, Minna (2016)
Rahkola, Minna
Humanistinen ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016053010719
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016053010719
Tiivistelmä
Digitaalisen markkinoinnin strategia on musiikkiyhtiö Alt Agency & Managementille luotu opinnäytetyö, jonka tavoitteena on yrityksen digitaalisen markkinoinnin tehostamisen lisäksi antaa kattavampi ymmärrys keikkojen digitaalisesta markkinoinnista sekä keikkapaikkojen, Altin suurimman kohderyhmän, panostuksesta tähän. Selvitystyö, joka tukee olennaisesti strategiaa, muodostuu pääosin kahta edeltävää osa-aluetta käsittelevistä keikkaseurannasta sekä kyselystä. Menetelminä opinnäytetyön toteutuksessa olivat kyselyn lisäksi dokumenttianalyysi sekä benchmarking.
Digitaalinen markkinointi on aiheena ajankohtainen, mielenkiintoinen ja alati kehittyvä. Sen osuus nykypäivän musiikkibisneksessä kasvaa vuosi vuodelta, joten siihen panostaminen on kirjaimellisesti sijoittamista tulevaisuuteen. Opinnäytetyöni on suoraan hyödynnettävissä oleva työkalu, joka on sujuva sulauttaa osaksi yrityksen jokapäiväistä työskentelyä.
Digitaalinen markkinointi on aiheena ajankohtainen, mielenkiintoinen ja alati kehittyvä. Sen osuus nykypäivän musiikkibisneksessä kasvaa vuosi vuodelta, joten siihen panostaminen on kirjaimellisesti sijoittamista tulevaisuuteen. Opinnäytetyöni on suoraan hyödynnettävissä oleva työkalu, joka on sujuva sulauttaa osaksi yrityksen jokapäiväistä työskentelyä.