Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Arcada
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Towards Better Customer Experience: Models for Automatic Detection of Potential Misuse or Mistakes in Customer Care Process

Liu, Shuhua; Jansson, Patrick (2018)

 
Avaa tiedosto
AWP_4-2018_Liu_Jansson.pdf (437.9Kt)
Lataukset: 


Liu, Shuhua
Jansson, Patrick
Yrkeshögskolan Arcada
2018
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-952-5260-93-9
Tiivistelmä
In this study we explore AI methods and models for intelligent customer support solutions that could help automatically supervise the support case handling process and detect potential mistakes or misuse in case handling that may lead to an unwanted customer experience. We developed different types of proof of concept classification models for automatic prediction of case status based on its conversation/activity history. We also conducted LDA topic modelling analysis to help obtain insights into the characteristics of different types of customer care cases.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste