Viimeksi lisätyt Julkaisut
Viitteet 676-690 / 1744
-
Avoin TKIO -keittokirja : Reseptejä avoimempaan tutkimukseen ja oppimiseen
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2021)Ammattikorkeakoulujen avoin TKI-toiminta, oppiminen ja innovaatioekosysteemi -hankkeessa (1.1.2018–31.10.2021) on tehty pitkäjänteistä työtä avoimen toimintakulttuurin edistämiseksi. Hankkeen painopiste kohdistui TKI-toiminnan ... -
Bovine colostrum for human consumption : improving microbial quality and maintaining bioactive characteristics through processing
(MDPI AG, 2021)The main purpose of bovine colostrum, being the milk secreted by a cow after giving birth, is to transfer passive immunity to the calf. The calves have an immature immune system as they lack immunoglobulins (Igs). Subsequently, ... -
Ulkomaiset tutkinto-opiskelijat resurssina alueen yrityksille
(E-P:n Yrittäjien Palvelu Oy, 2021) -
Yrittäjyyttä siinä sivussa
(E-P:n Yrittäjien Palvelu Oy, 2021) -
Innostu digitalisaatiosta!
(E-P:n Yrittäjien Palvelu Oy, 2021) -
Sosiaalisen median kommenttien analyysi multimodaalisesta näkökulmasta digitaalisen journalismin ja poliittisen viestinnän tutkimuksessa
(Informaatiotutkimuksen yhdistys, 2021) -
“Tuntuu, että vietän liikaakin aikaa Internetissä” : Verkon pieni maailma virtuaalisena kotiseutuna
(Informaatiotutkimuksen yhdistys, 2021) -
Ylistaron metsäpäivä veti hyvin väkeä
(FinnMetko Oy, 2021) -
Suomen kultakannan päättymisestä 90 vuotta 6. lokakuuta 2021
(Suomen Numismaatikkoliitto ry, 2021) -
1 markka 1949 kuparia, ns. vanha väärennös
(Suomen Numismaatikkoliitto ry, 2021) -
Yhteistyön tulos on isompi kuin osiensa summa
(Etelä-Pohjanmaan Kauppakamari, 2021) -
COVID-19-pandemian aiheuttaman poikkeustilanteen merkitys kokemusasiantuntijatoiminnalle mielenterveystyössä
(Sosiaalilääketieteen yhdistys, 2021) -
Asiakkaan polku luoksesi
(This Is Beauty Oy, 2021) -
Kartoitusta käytössä olevien hiilijalanjälkilaskurien ja -merkintöjen lähtökohdista ja tavoitteista – markkinointiviestintää, luotettavaa informaatiota vai tiedettä?
(Seinäjoen ammattikorkeakoulu, 2021)Erilaiset hiilijalanjälkilaskurit ovat lisääntyneet voimakkaasti parin viime vuoden aikana. Omia laskuriversioitaan ovat julkaisseet kaupparyhmät, yritykset. säätiöt ja yhdistykset. Jo tätä ennen tuotteisiin liitettiin ... -
Yrityskulttuurissa itää palveluliiketoiminnan kasvun siemen
(I-Mediat Oy, 2021)














