Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Messu- ja tapahtumakeskuksen sosiaalisen median kehittäminen Case: Paviljonki

Kulmala, Veera (2022)

 
Avaa tiedosto
Kulmala_Veera.pdf (551.1Kt)
Lataukset: 


Kulmala, Veera
2022
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202205026735
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tilaaja on Jyväskylässä sijaitseva tapahtuma- ja messukeskus Paviljonki. Vuonna 2019 tehdyn brändiuudistuksen myötä tilaajan kehittämistarpeena on kirkastaa Paviljongin brändiä sosiaalisessa mediassa ja kehittää sosiaalisen median työskentelytapoja selkeämmäksi ja toimiviksi. Yrityksellä on käytössä useita eri sosiaalisen median tilejä ja tilaajan tarpeena on selkeyttää niiden sisältöä ja kohderyhmiä. Opinnäytetyön tavoitteena on että tilaajan sosiaalinen media saadaan toimivaksi, yrityksen brändi kirkastuu sen eri kanavissa ja tilaajan useille eri kohderyhmille löydetään oikeat kanavat.
Opinnäytetyössä kerrotaan brändityöskentelystä ja sosiaalisen median merkittävyydestä yrityksessä. Tämän lisäksi opinnäytetyö sisältää tietoa tilaajasta sekä sen tämänhetkisistä toimintatavoista sosiaalisessa mediassa.
Tutkimusmenetelminä opinnäytetyössä on käytetty vertailukehittämistä, teemahaastattelua ja aivoriihtä. Menetelmien avulla on saatu kattava kuva tilaajan henkilökunnan ajatuksista sosiaalisesta mediasta ja yrityksen brändistä sekä henkilökunnan halusta kehittää sosiaalista mediaa. Tutkimusmenetelmien tulokset osoittavat kattavasti henkilökunnan toiveita ja ideoita yrityksen sosiaalisen median suhteen. Tulokset antavat myös tietoa kannattavista toimintatavoista ja sisällöntuottamisesta sosiaalisesssa mediassa.
Opinnäytetyön lopputuotos on sosiaalisen median käsikirja, joka antaa tilaajalle työkaluja sosiaalisen median kanssa työskentelyyn. Käsikirja sisältää ohjeita ja ehdotelmia työn suunnitteluun ja aikatauluttamiseen, sisällöntuottamiseen sekä kohderyhmien löytämiseen. Käsikirjan avulla yrityksen brändi kirkastuu sosiaalisen median kanavilla suunnitellun sisällöntuotannon ja kohdennettujen kanavien kautta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste