Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Humanistinen ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Teatteri Eurooppa Neljän kiertueteatterin tilaaja-asiakasyhteistyön kehittäminen asiakastyytyväisyyskyselyn avulla.

Nousiainen, Maija (2023)

 
Avaa tiedosto
Nousiainen_Maija.pdf (425.4Kt)
Lataukset: 


Nousiainen, Maija
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023052413662
Tiivistelmä
Tämän tutkimustyön aiheena oli kartoittaa asiakastyytyväisyyskyselyn avulla Teatteri Eurooppa Neljän tilaaja-asiakkaiden näkemyksiä sekä kokemuksia tämän hetkisestä yhteistyöntilasta. Kyselyn tavoitteena oli saada selville Teatteri Eurooppa Neljän kiertueteatterin toimivat osa-alueet, saada tietoa sen vahvuuksista sekä löytää mahdollisia kehityskohteita.

Tutkimus on toteutettu kyselynä, hyödyntäen kvalitatiivista, eli laadullista tutkimusmenetelmää sekä palvelumuotoilun palvelupolkua. Asiakastyytyväisyyskysely toteutettiin Webropol-alustalle, joka oli kyselyn vastaajalle helppokäyttöinen ja saavutettava alusta. Asiakastyytyväisyyskyselyssä oli sekä suljettuja, että avoimia kysymyksiä.

Tämän opinnäytetyön tietoperustassa kerrotaan hyvään asiakastyytyväisyyteen johtavista toimista sekä säännöllisen asiakastyytyväisyyden mittaamisen tärkeydestä.

Kyselyyn tulleiden vastausten perusteella Teatteri Eurooppa Neljän kiertueteatterin tilaaja-asiakkaat ovat pääosin erittäin tyytyväisiä tai tyytyväisiä tämän hetkiseen yhteistyön tasoon, asiakaspalveluun, ammattimaisuuteen, luotettavuuteen, laskutukseen ja laatuun. Kiertueteatterin kehityskohteiksi nousi Teatteri Eurooppa Neljän tilaaja-asiakkaiden suuntaan käytävä yhteydenpito ennen ja jälkeen tapahtuman, sekä tiedonkulku. Vastaajat toivoivat myös aktiivisempaa tiedottamista sekä yhteismarkkinointia.

Tutkimustulosten kautta kehitysehdotuksiksi nousivat lisätyövoiman rekrytointi ja palvelukanavien yhtenäistäminen. Sekä avoimen dialogin avaaminen tilaaja-asiakkaiden suuntaan.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste