Tapahtumapalvelu Laslo Oy (Mehubileet), Markkinointisuunnitelman taustalla olevat tekijät
Kojola, Annukka (2015)
Kojola, Annukka
Humanistinen ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504305650
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201504305650
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on tutkia markkinointisuunnitelman taustalla olevia tekijöitä ja vertailla teoriaa vasten kohdeyrityksen tarvetta. Tavoitteena on antaa yrityksen käyttöön ohjeita markkinoinnin toteutukseen.
Suunnitelmassa tarkastellaan yritykselle sopivia kilpailukeinoja ja annetaan ohjeita siihen, kuinka markkinointia kannattaisi jatkossa toteuttaa.
Lisäksi avaan keväällä 2014 Mehubileiden yritysasiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia.
Opinnäytetyö sisältää lähtökohta-analyyseja, joissa tarkastellaan yrityksen toimintaa mahdollisimman kattavasti. Tukena on käytetty nykyisiltä asiakkailta kerättyä haastattelumateriaalia.
Opinnäytetyön menetelminä olen käyttänyt haastatteluja ja havainnointia.
Suunnitelmassa tarkastellaan yritykselle sopivia kilpailukeinoja ja annetaan ohjeita siihen, kuinka markkinointia kannattaisi jatkossa toteuttaa.
Lisäksi avaan keväällä 2014 Mehubileiden yritysasiakkaille tehdyn asiakastyytyväisyyskyselyn tuloksia.
Opinnäytetyö sisältää lähtökohta-analyyseja, joissa tarkastellaan yrityksen toimintaa mahdollisimman kattavasti. Tukena on käytetty nykyisiltä asiakkailta kerättyä haastattelumateriaalia.
Opinnäytetyön menetelminä olen käyttänyt haastatteluja ja havainnointia.