- Selaus nimekkeen mukaan Haaga-Helia ammattikorkeakoulu
Viitteet 16680-16699 / 16730
-
Z-sukupolven brändimielikuvat energiajuomamarkkinoilla
(2021)Meneillään oleva terveysbuumi tuo markkinoille jatkuvasti uusia terveellisiä tuotteita tai aina kin terveellisenä markkinoituja tuotteita, joiden todellinen terveellisyys jää monesti kuluttajan oman näkemyksen varaan. Näin ... -
Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan
(2021)Tämän opinnäytetyön aiheena on Z-sukupolven kiinnostus virtuaalimatkailua kohtaan. Kohderyhmä on suomea puhuvat Z-sukupolven edustajat. Z-sukupolvelliset ovat vuosina 1995–2015 syntyneet, mutta tämä tutkimus rajattiin ... -
Z-sukupolven kokemuksia ja odotuksia hyvästä päivittäisjohtamisesta ja työelämästä
(2019)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa Z-sukupolven edustajien kokemuksia ja odotuksia päivittäisjohtamisesta ja työelämästä yleensä. Tarve Z-sukupolven ajatusmallien tutkimukselle oli noussut esille useammissa ... -
Z-sukupolven matkailualan opiskelijoiden työelämäodotukset
(2021)Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa matkailualaa opiskelevien Z-sukupolven edustajien odotuksia koskien työelämää, johtajuutta ja tulevaisuutta. Tavoitteena oli selvittää, millaisia odotuksia Z-sukupolven ... -
Z-sukupolven suhtautuminen muotialan vastuullisuusviestintään : Nuorten aikuisten ajatuksia vastuullisuusviestinnän läpinäkyvyydestä, viherpesusta ja vaateteollisuuden kestävyydestä
(2022)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten Z-sukupolvi suhtautuu muotialan vastuullisuusviestintään. Tutkimus rajattiin koskemaan vain 1996–2004 vuosien aikana syntyneitä sukupolven edustajia. Tutkimuksen avulla ... -
Z-sukupolven tavoittaminen podcasteilla
(2021)Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää miten ja miksi Z-sukupolvi kuluttaa podcasteja ja miten he kokevat kaupallisen yhteistyön uskottavuuden podcasteissa. Aihetta lähdettiin tutkimaan kartoittamalla kuuntelutapoja, ... -
Z-sukupolven tavoittava markkinointi TikTokissa - IKEA
(2022)TikTok on maailman nopeimmin kasvava sosiaalisen median alusta. TikTokin käyttö on kasvanut räjähdysmäisesti etenkin Z-sukupolven keskuudessa. Mitä Z-sukupolven tavoitteluun tulee, on brändien aika ottaa etäisyyttä ... -
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi Instagramissa
(2020)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tutkia millainen vaikuttajamarkkinointi tavoittaa kohderyhmänä olevan Z-sukupolven Instagramissa. Aihetta lähdettiin tutkimaan kartoittamalla, millainen on tämän sukupolven kuluttaja, ... -
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi TikTokissa
(2023)Opinnäytetyössä tarkasteltiin Z-sukupolven tavoittavaa vaikuttajamarkkinointia ja sen uskottavuutta TikTokissa. Tutkimuksen avulla pyrittiin selvittämään viikoittain TikTokkia käyttävien, 15–27-vuotiaiden naispuolisten ... -
Z-Sukupolven toiveet työpaikalta ja johtamiselta
(2024)Tämä opinnäytetyö käsittelee z-sukupolven toiveita työpaikkaa ja johtamista kohtaan. Työn tavoitteena on löytää ymmärrys siitä, mitä asioita uuden sukupolven työntekijät haluavat työpaikoilta ja millaiset johtamistavat ... -
Z-sukupolven työntekijöiden organisaatioon sitoutuminen ja psykologinen sopimus
(2023)Työelämään on saapumassa uusi Z-sukupolvi, jolle on ominaista erilaiset arvot ja odotukset työelämää kohtaan. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millaisia ajatuksia Z-sukupolven työntekijöillä on organisaatioon ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad -
Z-sukupolvi sijoittajana: sosiaalisen median merkitys Z-sukupolven sijoituspäätöksiin
(2022)Rahapuheesta on nuorten keskuudessa tullut yhteiskunnallisesti avoimempaa julkisen keskustelun ja sosiaalisen median kasvun myötä. Yhä useampi nuori kiinnostuu säästämisestä ja sijoittamisesta, ja haluaa kiinnittää huomiota ... -
Z-sukupolvi transformationaalisena johtajana
(2021)Vanhemmat johtajasukupolvet tulevat väestön ikääntymisen myötä tekemään tilaa uusille sukupolville. Tämä tutkimus keskittyy tarkastelemaan työelämän uusista sukupolvista erityisesti Z-sukupolven johtajuutta, sillä aiheesta ... -
Zen sushi website redesign
(2020)Nowadays, we can see user experience almost everywhere. A website of the restaurant will leave the first impression on customers which is pretty important. With the help of the user experience and user interface, the website ... -
Zendesk Supportin käyttöönotto ICT-palveluyrityksessä
(2019)Tämän työn tavoite oli ottaa Zendesk Support -tiketöintijärjestelmä käyttöön toimeksiantajan MYBW Office Management Oy tukipalveluyksikölle, jossa työskentelen tiiminvetäjänä. Toimeksiantajalla oli käytössään Microsoft ... -
Zero Trust - tietoturvan nykymalli
(2020)Tämä opinnäytetyö käsittelee vuonna 2010 kehitettyä uudenlaista tietoturvamallia, Zero Trustia. Zero Trust poikkeaa pitkään standardina olleesta, luotettavan sisäverkon suojeluun keskittyvästä tietoturvamallista, johon ... -
Zeus-pankkihaittaohjelman rakenne ja toiminta
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)Tässä tutkimuksessa perehdytään Zeus-pankkihaittaohjelman rakenteeseen ja toimintaan. Tutkimuksen tarkoituksena on syventää tietoturva-alalla työskentelevien tai alaan muuten perehtyneiden tietämystä Zeuksesta ja ... -
Zinejournalismin tulkintaa tekstianalyysin keinoin
(2021)Tässä opinnäytetyössä tarkastelin kahden suomalaisen 80-luvun alussa ilmestyneen punklehden, Aivopesun ja Hilseen, sisältöä tekstianalyysin keinoin. Tekstianalyysissa tekstistä osoitetaan kirjoittajan tekemiä valintoja ja ... -
Äitiyden ja työelämän yhdistäminen asiantuntijatyössä
(2023)Opinnäytetyössä on tarkasteltu korkeakoulutettujen, asiantuntijatehtävissä työskentelevien äitien kokemuksia äitiyden ja työelämän yhdistämisestä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia sitä, miten korkeakoulutetuilta, ... -
Äkillisten poissaolojen korvaamisprosessi pikaruokaravintolassa
(2021)Opinnäytetyö käsittelee korvausprosesseja, joita pikaruokaravintolassa käytetään, kun työntekijä jää äkillisesti pois töistä. Työssä kartoitetaan tekijöitä, jotka pikaruokaketjussa vaikuttavat sijaisen löytymiseen. ...Rajoitettu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången begränsad