Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Diakonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Diakonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

ASIAKASPALAUTEKYSELYN KEHITTÄMINEN SÄHKÖISEKSI LASTEN- JA NUORTENKOTI KIMPPA OY:LLE

Kinnunen-Tolonen, Hanna; Kerman, Eija; Mäkäräinen, Virpi (2017)

Avaa tiedosto
Kerman_Eija Kinnunen-Tolonen_Hanna Makarainen_Virpi.pdf (648.8Kt)
Lataukset: 


Kinnunen-Tolonen, Hanna
Kerman, Eija
Mäkäräinen, Virpi
Diakonia-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017112618196
Tiivistelmä
TIIVISTELMÄ

Kerman, Eija; Kinnunen-Tolonen, Hanna & Mäkäräinen, Virpi. Asiakaspalau-tekyselyn kehittäminen sähköiseksi Lasten- ja Nuortenkoti Kimppa Oy:lle. Pieksämäki, syksy 2017. 51 s., 7 liitettä.

Diakonia-ammattikorkeakoulu, Sosiaalialan koulutusohjelma, mielenterveys- ja päihdetyön suuntautumisvaihtoehto, sosionomi (AMK).

Opinnäytetyö on työelämälähtöinen toiminnallinen opinnäytetyö, joka toteutet-tiin yhteistyössä Lasten- ja Nuortenkoti Kimppa Oy:n kanssa. Lasten- ja Nuor-tenkoti Kimppa on yksityinen kainuulainen lastensuojeluyksikkö, joka sijaitsee Paltamon Melalahdessa. Tarkoituksena oli tuottaa sähköinen asiakaspalaute-kyselylomake sosiaalityöntekijöille, huoltajille ja lapsille. Tavoitteena oli tuoda sähköinen asiakaspalautekyselylomake pysyvästi käyttöön Lasten- ja Nuorten-koti Kimpan laadunhallintaan ja lapsen kokonaisvaltaista hoitoa, huolenpitoa ja tukemista varten. Asiakaspalautekyselyn tavoitteena on tuoda tietoa ja pa-lautetta Kimpan toiminnasta ja mahdollista kehittämiskohdista asiakkaiden nä-kökulmasta.

Opinnäytetyö koostuu kahdesta osasta: toiminnallisesta osasta ja opinnäyte-työn raportista. Toiminnalliseen osaan kuului sähköisten asiakaspalauteky-selylomakkeiden suunnittelu, testaus ja toteutus. Suunnittelussa apuna ja työ-elämälähtöisyyttä tukemassa olivat tiivis yhteistyö Lasten- ja Nuortenkoti Kim-pan työntekijöiden sekä sosiaalityöntekijöiden kanssa. Kysely lähetettiin testi-kyselynä toukokuussa 2017 neljälletoista sosiaalityöntekijälle, jotka tekevät Kimpan kanssa yhteistyötä. Testikysely lähetettiin sähköpostilla, saatekirjeen kera, ja se toteutettiin Easy Feedback -palautesovelluksella, jonka saimme käyttöön työelämäyhteistyökumppanilta. Testikyselyssä pyydettiin antamaan myös palautetta kyselystä, jotta sitä voitaisiin kehittää paremmaksi. Testiky-selyyn saimme seitsemän vastausta ja niissä oli kehittämisehdotuksia.

Kehitimme asiakaspalautekyselyä testikyselyn palautteen sekä Lasten- ja Nuortenkoti Kimpan henkilökunnalta saamamme palautteen perusteella. Loimme valmiit asiakaspalautekyselyt testikyselyn aihealueiden pohjalta sosi-aalityöntekijöille, huoltajille sekä lapsille Easy Feedback -palautesovelluksella. Sähköiset asiakaspalautekyselylomakkeet otettiin käyttöön Lasten- ja Nuorten-koti Kimppa Oy:ssä syksyllä 2017.

Avainsanat: toiminnallinen opinnäytetyö, asiakaspalautekysely, lastensuojelu, sijaishuolto, laadunhallinta, Easy Feedback
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste