Opetuksen pedagogiset lähtökohdat ja osaamiseen perustuva arviointi Satakunnan ammattikorkeakoulussa
Editoija
Forma, Eeva-Leena
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019121949080
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2019121949080
Tiivistelmä
Opetuksen pedagogiset lähtökohdat -julkaisusta ovat luettavissa Satakunnan ammattikorkeakoulun opetuksen keskeiset periaatteet ja tavoitteet: Opetus on opiskelijalähtöistä ja asiantuntevaa ja se koetaan merkitykselliseksi. Pedagogiset menetelmät ja toteutukset tukevat jatkuvan oppimisen tavoitteita. Opettaja on myös oppimisen ohjaaja ja käyttää tässä apunaan arvioinnin oppimista ohjaavaa vaikutusta.