Haku
Viitteet 1-3 / 3
Försäljningsprocessen och de digitala verktyg som används för att förbättra och effektivisera försäljningen i nordiska SaaS-bolag
(2023)
I den här studien undersökte jag försäljningsprocessen och de digitala verktyg som används för att förbättra och effektivisera försäljningen i nystartade SaaS-bolag (Software as a Service) med verksamhet i Europa. Syftet ...
Nätbutikens påverkan på direktförsäljningen
(2023)
Ifall företagen vill öka försäljningen i dagens digitaliserade värld, är nätbutiken en bra kanal. Nätbutikernas mängd har vuxit längs med åren och corona pandemin påskynda utvecklingen. Ifall kunderna får allt via nätet, ...
3D-printning som sidoaffärsidé; en undersökning om möjligheterna och utmaningarna med småskalig 3D-printning som affärsidé i Sverige
(2023)
Detta arbete kom till mig via en kontakt i Sverige, som undrade om det är en bra idé att starta ett eget företag som sidoaffärsidé. Företaget skulle sälja olika former av 3D-utskrivna produkter till ett förmånligt pris och ...