Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digimarkkinoinnin ulkoistaminen: Kannattaako kauppakeskus Lohen digimarkkinointi ulkoistaa?

Andreas, Toivanen (2024)

 
Avaa tiedosto
Andreas Toivanen.pdf (394.5Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Andreas, Toivanen
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202403265200
Tiivistelmä
Palveluiden ulkoistaminen on yleistä yritysten keskuudessa. Yritys ulkoistaa palveluita, joista sillä itsellään ei ole tietämystä, jos työ ei ole osa ydinosaamista tai jotta voitaisiin säästää kustannuksissa.

Digimarkkinoinnin ulkoistaminen voisi olla kannattavampaa kuin perinteisen
markkinoinnin, sillä toimeksiantaja voi tarkastella kampanjoiden tuloksia reaaliajassa.

Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, onko kauppakeskus Lohen
digimarkkinoinnin ulkoistaminen kannattavaa Suur-Seudun Osuuskaupalle ja mitä hyötyjä ja haittoja ulkoistamisella saattaa olla.

Tutkimus tehtiin keräämällä tietoa Suur-Seudun Osuuskaupan markkinointitiimin henkilöstökustannuksista ja kauppakeskus Lohen digimarkkinoinnin ulkoistamisen kustannuksista haastattelemalla Suur-Seudun Osuuskaupan markkinointipäälliköä.

Tutkimuksen tulokset osoittivat, että ulkoistaminen on kannattavaa Suur-Seudun Osuuskaupalle nykyisten tarpeiden perusteella. Tarpeiden muuttuessa on suotavaa punnita ulkoistamispäätöstä uudelleen. Ulkoistamispäätökseen voivat vaikuttaa muun muassa digimarkkinoinnin tarpeiden muuttuminen, muutokset tehokkuudessa sekä muutokset osaamisessa esimerkiksi koulutusten ansiosta.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste