Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Yrkeshögskolan Novia
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Marknadskommunikationsplan för yrkesutbildningen inom krävande särskilt stöd

Vahlroos-Björk, Monica (2024)

 
Avaa tiedosto
Vahlroos-Björk_Monica.pdf (3.910Mt)
Lataukset: 


Vahlroos-Björk, Monica
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121335400
Tiivistelmä
Markkinointiviestinnän tarkoitus tarkoittaa, että kun organisaatioiden pitää viestiä markkinointistaan, on helpompaa, jos on markkinointiviestintäsuunnitelma, jota seurata.
Suunnitelmaan voi sisältyä kaikkea aikataulusta ja vastuista siihen, miten organisaatio pitää yhteyttä sidosryhmiin.
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia kvalitatiivisella tutkimusmenetelmällä, miltä markkinointiviestinnän käsikirja voisi näyttää vaativaa erityistukea järjestävässä toisen asteen koulutuksessa (erikoisammatillinen oppilaitos). Laatimalla markkinointiviestintäsuunnitelman varmistat kilpailukykyisen digitaalisen markkinoinnin. Opinnäytetyön tulee johtaa käsikirjaan ja helpottaa koulutuksen viestin välittämistä digitaalisten kanavien kautta sosiaalisessa mediassa.
Tutkimuksen tarkoituksena oli valmistella markkinointiviestinnän käsikirja, jonka tulisi sopia erityisesti koulutuksen järjestäjälle ja kohderyhmälle. Viestintäsuunnitelmaa laadittaessa on erittäin tärkeää löytää vastaukset keskeisiin kysymyksiin: kuka, milloin, mitä, miten, missä ja miksi.
Teoria perustuu kirjallisuuteen, digitaalisiin opetusvälineisiin ja tutkimukseen. Analyysi tehtiin vallitsevan tilanteen, kohderyhmien, digitaalisten kanavien, kilpailun perusteella ja suunniteltiin sitten käsikirjaksi.
Opinnäytetyössä näkyvä tulos osoittaa, että sosiaalisessa mediassa on tärkeää seurata postauksia, kuten seuraajien määrää ja vastauksia. Käyttämällä digitaalisia kanavia, joilla kohderyhmä on, tavoitat parhaiten sidosryhmäsi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste