Kehittyvä palvelukulttuuri : Satakunnan ammattikorkeakoulun korkeakoulupalvelut kehittämässä omaa palvelukulttuuriaan 2014–2015
Iisakkala, Jari (2015)
Iisakkala, Jari
Satakunnan ammattikorkeakoulu
2015
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-633-182-2
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-633-182-2
Tiivistelmä
Satakunnan ammattikorkeakoulun korkeakoulupalvelut halusi kehittää palvelukulttuuriaan. Samalla haluttiin kiinnittää koko SAMKin huomiota palvelukulttuuriin ja sen kehittämiseen.
Palvelukulttuuri on monimuotoinen asia, jonka laadun tai onnistumisen mittaaminen on hankalaa. Hankkeen aikana sitä mitattiin HappyOrNot-asiakaspalautejärjestelmällä, Mystery Shoppingilla, itsearviointikyselyllä sekä muulle henkilökunnalle suunnatulla kyselyillä. Johtopäätösten jälkeen ryhdyttiin toimeen.
Raportti on läpileikkaus vuosina 2014 ja 2015 toteutuneesta SAMKin korkeakoulupalvelujen palvelukulttuurin kehittämisestä. Jatkamme tästä – palvelukulttuurin kehittäminen on jatkuvaa toimintaa.
Palvelukulttuuri on monimuotoinen asia, jonka laadun tai onnistumisen mittaaminen on hankalaa. Hankkeen aikana sitä mitattiin HappyOrNot-asiakaspalautejärjestelmällä, Mystery Shoppingilla, itsearviointikyselyllä sekä muulle henkilökunnalle suunnatulla kyselyillä. Johtopäätösten jälkeen ryhdyttiin toimeen.
Raportti on läpileikkaus vuosina 2014 ja 2015 toteutuneesta SAMKin korkeakoulupalvelujen palvelukulttuurin kehittämisestä. Jatkamme tästä – palvelukulttuurin kehittäminen on jatkuvaa toimintaa.