Haku
Viitteet 1-4 / 4
Työelämässä tapahtuvan oppimisen kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2019)
Laki ammatillisesta koulutuksesta tuli voimaan vuoden 2018 alusta, jolloin lait yhdistettiin uudeksi sekä nuoria että aikuisia koskevaksi lainsäädännöksi. Samalla myös työelämässä tapahtuvaa oppimista uudistettiin, missä ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen verkkosivujen käytettävyyden näkökulmasta
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli tutkia toimeksiantajan yritys X:n potentiaalisten asiakkaiden näkemyksiä yrityksen verkkosivuista. Ensisijainen tavoite oli saada potentiaalisten asiakkaiden mielipiteitä toimeksiantajan ...
Vain arjen teoilla on lopulta merkitystä: henkilöstön toiminnan vaikutus asiakaskokemukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää konkreettinen työkalu, jonka avulla organisaatio voi jalkauttaa asiakkuusstrategian henkilöstön keskuuteen ja parantaa näin asiakaskokemusta henkilöstön tekojen kautta. Tarkoituksena ...
Asiakaskokemuksen kehittäminen työvoimakoulutuksessa
(2023)
Opinnäytetyön idea syntyi siitä, että Etelä-Pohjanmaan Työ- ja elinkeinotoimistossa huomattiin, ettei työvoimakoulutuksia ollut aikaisemmin tutkittu asiakkaiden näkökulmasta. Työn tavoitteena oli selvittää asiakasnäkökulmasta, ...