Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalisen median suunnitelma POP Pankki Seinäjoelle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantajalle POP Pankki Seinäjoelle sosiaalisen median suunnitelma. Tavoitteena oli kehittää ja edistää toimeksiantajan sosiaalisen median käyttöä ja pitää toiminta aktiivisena. ...
Tapahtumatuotantoyrityksen markkinoinnin kehittäminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli soveltaa palvelumuotoilua markkinoinnin kehittämiseksi opinnäytetyön toimeksiantajan, Tapahtumatuotanto Voltin Action track -sovelluksella tuotettavien tapahtumien ja aktiviteettien ...
Suunnistusseuran markkinointiviestinnän kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää urheiluseuran markkinointiviestintään niin sanottu punainen lanka, jonka avulla voidaan kehittää ja selkeyttää toimeksiantajana toimivan urheiluseuran markkinointiviestintää. Ensimmäisenä ...