Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointitapahtuman järjestäminen Kerubin stand up -klubille

Hyttinen, Janne (2015)

Avaa tiedosto
Hyttinen_Janne.pdf (826.3Kt)
Lataukset: 


Hyttinen, Janne
Saimaan ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112317193
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön aiheena on markkinointitapahtuman järjestäminen. Työn toimeksiantajana on Kerubin stand up. Kerubin stand up on Ravintola Kerubin tiloissa toimiva stand up -klubi. Tapahtuman tavoitteena oli järjestää onnistunut tapahtuma, jossa käynnistettiin ennakkolipunmyynti klubin syyskauden stand up -iltoihin. Tapahtuman avulla pyrittiin kasvattamaan Kerubin stand up -klubin tunnettuutta muun muassa markkinointimateriaalia jakamalla. Yhtenä tapahtuman osana järjestettiin asiakaskysely.
Opinnäytetyön teoriaosuus koostuu markkinointiin ja tapahtumaan liittyvistä aihealueista. Pääaiheiksi opinnäytetyössä nousevat tapahtumamarkkinointi, markkinointiviestintä sekä onnistunut tapahtuma. Opinnäytetyössä käsitellään myös stand up -komiikan teoriaa. Toiminnallinen osuus koostuu tapahtuman idean ja teeman luomisesta, tapahtuman prosessin läpikäymisestä, asiakaskyselyn tekemisestä sekä vastausten analysoinnista.
Tapahtuma järjestettiin perjantaina 31.7.2015 Joensuussa, kauppakeskus Metropolissa sijaitsevan vaateliike HOB:n edustalla. Tapahtumaa voidaan pitää pääosin onnistuneena. Markkinointimateriaalia jaettiin paljon ja asiakaskyselyyn saatiin riittävästi vastauksia. Myytyjen ennakkolippujen määrässä ei kuitenkaan päästy tavoitteeseen. Kyselyn tuloksista selvisi, että Kerubin stand up -klubi on vielä suhteellisen tuntematon klubi paikalliselle väestölle. Lisäksi selvisi, että sosiaalinen media ja Kerubin nettisivut ovat parhaat markkinointikanavat asiakkaiden tavoittamiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste