Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen B2B-markkinoinnin kehittäminen Case: Mainoste Print Oy

Kokkonen, Antti (2015)

 
Avaa tiedosto
OpinnaytetyoAnttiKokkonen.pdf (2.149Mt)
Lataukset: 


Kokkonen, Antti
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015112618010
Tiivistelmä
Digitaalinen markkinointi on tullut jäädäkseen. Se muodostuu suuresta valikoimasta erilaisia markkinointikanavia. Nämä kanavat antavat mahdollisuuden markkinoida aivan uusilla tavoilla, vaikka perinteet muuten olisivat toiminnassa mukana. Toisaalta nämä uudet kanavat pakottavat organisaatiot opettelemaan uutta, jos ne haluavat pysyä kehityksen mukana.

Tässä opinnäytetyössä käsiteltiin digitaalisen markkinoinnin kehittämistä Keravalaisessa B2B-yrityksessä Mainoste Print Oy. Työn tarkoituksena oli hahmottaa kehityskohteita digitaalisessa markkinoinnissa. Työn lopputuloksen avulla pyritään kehittämään yhteistyössä Mainoste Print Oy:n kanssa heidän digitaalista markkinointiaan, erityisesti verkkosivuja. Työn tutkimusongelma kiteytettynä yhteen lauseeseen oli seuraava: Miten Mainoste Print Oy voi kehittää digitaalista markki-nointiaan suhteessa kilpailijoihin?

Työssä tarkasteltiin markkinoinnin suunnitteluprosessia digitaalisen markkinoinnin kannalta. Tämän lisäksi työssä rajattiin digitaalisen markkinoinnin kanavat kolmeen. Näitä käsiteltiin työssä tarkem-min. Verkkosivujen käytettävyys, hakukoneoptimointi ja hakukonemarkkinointi Google AdWords -ohjelmistolla soveltuivat Mainoste Print Oy:n kehittämistä ajatellen käsiteltäviksi kokonaisuuksiksi.

Työssä tehdyn benchmarkingin ja teoriaan tutustumisen perusteella esitettiin lukuisia kehitysehdotuksia Mainoste Print Oy:lle. Kehitysehdotukset olivat konkreettisia, yksinkertaisia ja niiden toteut-taminen onnistuu yrityksen nykyisillä resursseilla. Sivuston hakukonenäkyvyyden parantamiseksi sisällön avainsanatoistuvuutta tulee lisätä, tuoteryhmien nimeämistä jaotella, tuote-esitteet muuttaa html-muotoon ja kuvien alt-tunnisteet lisätä. Lisäksi sivustolle voidaan luoda laadukkaita artik-keleita, mutta se on vaativampaa. Hakukonemainonnassa Mainoste Print Oy voisi käyttää kohden-nettuja avainsanoja Googlessa, esimerkiksi erilaisten LKV-markkinointituotteiden nimiä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste