Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestinnän suunnittelu : - Case yritys X

Oksanen, Anna (2015)

 
Avaa tiedosto
OpinnaytetyoAnnaOksanen.pdf (526.6Kt)
Lataukset: 


Oksanen, Anna
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015061113134
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on markkinointiviestintä ja tarkoituksena on tutkia sekä kommentoida yksittäisiä markkinointiviestinnän keinoja. Opinnäytetyö toimii pohjana suunnitelmalle, jota kohdeyritykseltä ei ennestään löydy.

Opinnäytetyö aloitettiin tekemällä teoreettinen viitekehys, jossa käytiin läpi keinot, jota tullaan käyttämään markkinointiviestinnän suunnittelussa. Teoreettisen viitekehyksen jälkeen keskityttiin itse suunnitelmaan, joka lähti liikkeelle SWOT-analyysistä. Analyysin jälkeen käytiin läpi keinot, joita käytettiin apuna suunnitelmassa.

Opinnäytetyön menetelmänä käytettiin kvalitatiivista tutkimusta eli laadullista tutkimusta, joka toteutettiin haastatteluina. Toinen haastatteluista toteutettiin kasvotusten ja toinen sähköpostin välityksellä. Markkinointisuunnitelmaa varten haastateltiin yrityksen toimitusjohtajaa sekä markkinointiosaston johtajaa. Tavoitteena oli selvittää miten yrityksen markkinointiviestintä toimii emoyhtiössä sekä muiden maiden tytäryhtiöissä. Toimitusjohtajan haastattelun avulla pyrittiin saamaan tietoa Suomessa toimivan yrityksen tämän hetkisestä toiminnasta sekä tavoitteista. Saatujen vastausten perusteella suunnitelmaa kehitettiin eteenpäin.

Opinnäytetyö täytti pääosin asetetut tavoitteet. Yritys sai uutta tietoa markkinointiviestinnästä sekä uusia ideoita sen toteuttamisessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste