Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Developing marketing materials and displays: a case study of Baltic Trade Consulting Oy

Ojanaho, Karoliina (2015)

 
Avaa tiedosto
Ojanaho_Karoliina.pdf (577.9Kt)
Lataukset: 


Ojanaho, Karoliina
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015102315657
Tiivistelmä
This study was commissioned by Baltic Trade Consulting Oy, a company specialized in wholesale in Finland. Baltic Trade Consulting was founded in 2007 and is owned and run by Seppo Ojanaho.

The objective of the research is to find out how the marketing materials and displays of Baltic Trade Consulting could be developed in order to best attract the attention of customers. The desired outcome is for Baltic Trade Consulting to increase sales due to the improvements in their marketing materials and displays.

The knowledge base focuses on in-store marketing, promotion and product display. Research was conducted in the form of a structured interview to determine the development need for the marketing materials and displays of Baltic Trade Consulting. Both qualitative and quantitative research methods were utilized. The results of the rating scale questions were analyzed by cross tabulating and chi-squaring the data to find out the dependence of the variables. The results of the open questions were analyzed by thematic analysis and coding.

According to the results, customers consider the marketing materials for the products of the company to be non-existent or too simple in many stores. Therefore, more marketing materials, such as totems and shelf tags are needed. In addition, the white displays should be replaced with colorful ones. The displays should be colorful in order for customers to notice them. Display cards could be used to help create vividness in the display.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste