Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointi sosiaalisessa mediassa Sokos Hyvä ololle

Haapala, Laura (2015)

Avaa tiedosto
Markkinointi sosiaalisessa mediassa Sokos Hyva ololle.doc.pdf (579.7Kt)
Lataukset: 


Haapala, Laura
Laurea-ammattikorkeakoulu
2015
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2015120819935
Tiivistelmä
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa markkinointiviestintää sosiaalisessa mediassa kauneudenhoitoalalla toimivalle yritykselle. Toimeksiantajana opinnäytetyössä oli Sokos Hyvä olo. Opinnäytetyön ajatuksena oli saada liikkeeseen uusia asiakkaita, markkinoimalla Hyvä olo kauneushoitolan ja parturi-kampaamon palveluita. Työn tavoitteena oli luoda markkinointiviestintäsuunnitelma, jonka avulla on mahdollista saada näkyvyyttä ja tunnettavuutta Hyvä olon palveluille ja sen olemassa ololle. Työn teoriaosuudessa keskitytään digimarkkinointiin ja siinä tapahtuneisiin muutoksiin. Teoriaosuudessa käsitellään sosiaalista mediaa ilmiönä sekä pohditaan sen vaikutuksia markkinointiin ja sen hyödyntämisen mahdollisuuksia yrityksen liiketoiminnassa.

Toiminnallisessa osuudessa suunniteltiin yhteistyökumppanille markkinointistrategia sosiaaliseen mediaan. Markkinointisuunnitelma tehtiin myymäläpäällikön haastattelun tulosten perusteella. Toiminnallinen osuus sisälsi erilaisia markkinointikampanjoita ja suunnitelmallisen sosiaalisen median käyttöönoton. Markkinointikampanjat suunniteltiin ajankohta ja kohderyhmä huomioon ottaen. Markkinoinnin edistämisen keinot onnistuivat vaihtelevasti. Työssä kuvattiin, minkälainen sisältö tehoaa asiakkaisiin ja millainen markkinointikanava tavoittaa yrityksen asiakkaat. Facebookin aktiivinen käyttö on jatkunut opinnäytetyön toiminnallisen osuuden jälkeen. Oman kohderyhmän tunteminen ja mielenkiintoisen sisällön luominen kohderyhmälle on avain yrityksen menestymiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste