Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma kiinteistövälitysyritykselle - Case Yritys X

Priha, Jennifer (2016)

 
Avaa tiedosto
Opinnaytetyo2016Digimarkkinointisuunnitelma kiinteistonvalitysyritykselle Jennifer Priha.pdf (759.0Kt)
Lataukset: 


Priha, Jennifer
Laurea-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201604063907
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda kiinteistöalan yritykselle digitaalisen markkinoinnin kehi-tyssuunnitelma, joka koostui kahdesta eri osa-alueesta. Ensimmäisessä osassa esitellään kehi-tysehdotuksia verkkosivuille ja toinen osa koostuu kehitysehdotuksista sosiaalisen mediaan.
Tutkimuksen tarkoituksena oli luoda toimeksiantajayritykselle kustannustehokkaita ja kannat-tavia ratkaisuja joiden avulla voitaisiin saavuttaa internetistä maksimaalinen hyöty markki-nointikanavana. Työn toimeksiantaja on Espanjan Aurinkorannikoilla toimiva suomalainen kiinteistövälitystoimisto.

Opinnäytetyön tietoperusta-osuudessa perehdytään digitaaliseen markkinointiin, sosiaaliseen mediaan, sisältömarkkinointiin sekä hakukoneoptimointiin. Kirjallisuusselvityksistä saatiin li-sätietoa ja perusteluja sosiaalisen median tärkeydestä markkinoinnissa ja aktiivisen sekä vuo-rovaikutuksellisen asiakaspalvelun edistämisessä.

Opinnäytetyön tutkimuksellinen osuus toteutettiin tarkastelemalla 15 vastaavan yrityksen ak-tiivisuutta sosiaalisessa mediassa sekä niiden kotisivujen toiminnallisuutta. Benchmarkkauk-seen pohjautuvassa tutkimuksessa selvitettiin muun muassa mitä sosiaalisen median kanavia toimeksiantajayrityksen kannattaisi hyödyntää ja miten yrityksen kotisivuja voitaisiin kehit-tää.

Opinnäytetyön lopussa esitellään digitaalisen markkinoinnin kehityssuunnitelma, jota toimek-siantajayritys voi hyödyntää kehittäessään digitaalista markkinointia ja toimintaa erilaisissa sosiaalisen median kanavissa. Suunnitelman keskeisimpiä kehittämisehdotuksia ovat sivustoon lisättävän varausjärjestelmän, sähköisen asiakaslomakkeen sekä palautejärjestelmän laatimi-nen. Sivuston linkittäminen sosiaaliseen mediaan on myös välttämätöntä asiakaspalvelun ja näkyvyyden parantamisen kannalta. Yrityksen aktiivisuuta sosiaalisessa mediassa voidaan ke-hittää ottamalla käyttöön uusia some -kanavia kuten Twitter ja Youtube, sekä LInkedIn, jonka avulla yritys voi myös edistää verkostoitumista ja tunnettuutta erilaisten sidosryhmien kanssa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste