Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Toiminnanohjausjärjestelmän ylläpidon kehittäminen ja ohjeistus : case: Avetak Oy/ E-palkki

Laitinen, Helmi (2016)

 
Avaa tiedosto
Laitinen_Helmi.pdf (1.608Mt)
Lataukset: 


Laitinen, Helmi
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605096685
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä kehitetään toimeksiantajayritys Avetak Oy:n uuden digitaalisen kilpailutus- ja toiminnanohjausjärjestelmän E-palkin ylläpitoa. E-palkin palvelut koostuvat tarjouskyselyistä, kilpailutuksista, tilauksista, valmistuksista ja toimituksista Avetak Oy:n tarjoamina palveluina.

Teoriaosuudessa tuodaan esille toiminnanohjausjärjestelmän käyttötarkoitus ja käsitellään eri ylläpitoprosessin vaiheita ja sen kehitysmahdollisuuksia ja toimenpiteitä, joilla saadaan haluttu tai toimiva lopputulos. Toiminnanohjausjärjestelmän ylläpitoa ovat jatkuva kehittäminen ja kaikki järjestelmän käyttöönoton jälkeen tapahtuvat korjaukset, muutokset ja uudistukset jotka koostuvat ehdotuksista, tavoitteista ja toimenpiteistä. Teoriaosuus pohjatuu pääasiassa laajaan toiminnanohjausjärjestelmän ylläpitopalvelujen kehittämisteoriaan. Ylläpidon ominaisuuksia ovat johtaminen, seuranta, valvonta ja ohjaaminen.

Empiriaosuudessa esitellään uusi digitaalinen kilpailutus- ja toiminnanohjausjärjestelmä E-palkki ja sen tarjoamat palvelut, joka tuodaan markkinoille vuoden 2016 aikana. Opinnäytetyön toiminnallisessa empiriaosuudessa kehitetään ja ohjeistetaan E-palkin ylläpitoa, kuten asiakastietokantaa, asiakastukea, reklamaatio-ohjeita ja toiminnan laatua. Tämän opinnäytetyön yhteydessä suunnitellaan ja kehitetään myös eri laatu- ja suoritusmittareita mittaamaan palvelun laatua, kannattavuutta ja asiakasuskollisuutta. Mittarit kehitetään toiminnan tueksi, hyödyksi ja toimenpiteeksi yritykselle.

Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteet on saavutettu.
E-palkin tiedot voivat olla osittain salaisia tai salassapidettäviä ja niiltä osin asiat eivät näy tässä opinnäytetyössä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste