Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelman luominen yrityksen omistajanvaihdoksen myötä : case: Tanssikoulu HC2.0

Akkanen, Nora (2016)

 
Avaa tiedosto
Akkanen_Nora.pdf (2.469Mt)
Lataukset: 


Akkanen, Nora
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605127437
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on luoda kohdeorganisaatiolle markkinointisuunnitelma omistajanvaihdoksen myötä. Markkinointisuunnitelman avulla organisaatio voi edistää myyntiään ja luoda uusia tapoja toimia yhä kannattavammin. Opinnäytetyön tekijä on toiminut yrityksessä kuusi vuotta erilaisia tehtäviä hoitaen. Empiriaosuuden analyysit ja tiedot organisaatiosta ovat joko tekijän itse tekemiä tai yrityksen johdolta tulleita kehittämiskohteita ja toiveita. Organisaatio noudattaa jo osaksi markkinointisuunnitelmaa, joten opinnäytetyö tulee kertomaan aihealueittain mitä päätöksiä yritys on jo tehnyt sekä luo samalla uusia ideoita ja suosituksia siitä, miten tulevaisuudessa markkinointia kannattaisi rakentaa.

Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Tanssikoulu HC2.0. Tanssikoulu on toiminut jo lähes 30 vuoden ajan, ja vuoden 2016 alusta sen liiketoiminta myytiin uudelle omistajalle. Uusi tanssikoulu tullaan lanseeraamaan vuoden 2016 syksyllä. Opinnäytetyö tulee painottumaan organisaation lanseeraukseen sekä markkinointiviestintään ja sen kehittämiseen. Työllä tavoitellaan siis käytännön toiminnan kehittämistä, ohjeistamista, järjestämistä ja järkeistämistä.

Työn teoria- ja empiriaosuuksia käsitellään lomittain. Teoriaosuudessa tutkitaan toimivan markkinoinnin vaatimuksia erilaisten kirjalähteiden ja ajankohtaisten verkkolähteiden avulla. Empiriaosuuksissa käydään teorioiden näkökulmia läpi Tanssikoulu HC2.0:n kannalta.

Opinnäytetyö tulee käsittelemään markkinointia asiakaslähtöisestä näkökulmasta ja keskittymään digitalisaation vaikutuksiin markkinointiviestinnässä. Opinnäytetyö esittelee perinteisten viestintäkanavien lisäksi verkkokaupan, digitaalisen markkinoinnin, sosiaalisen median ja tapahtumamarkkinoinnin mahdollisuuksia markkinointikanavina.

Tämän opinnäytetyön tuotos on markkinointisuunnitelma, jonka avulla Tanssikoulu HC2.0 voi aloittaa suunnitelmallisen ja tavoitteellisen markkinoinnin toteuttamisen. Suunnitelma on myös sovellettavissa muille organisaatioille, jotka suunnittelevat markkinointiaan ja etenkin markkinointiviestinnällistä toimintaansa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste