Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Tilitoimiston rooli yrittäjän arjessa

Pekuri, Markus (2016)

 
Avaa tiedosto
Pekuri_Markus.pdf (437.0Kt)
Lataukset: 


Pekuri, Markus
Laurea-ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201605198639
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää mitä jo olemassa olevia, vähemmän käytettyjä palveluita Tilitoimisto X:n kannattaa tarjota nykyisille asiakkailleen. Tarkoituksena oli tällä tavoin tuottaa Tilitoimisto X:lle lisämyyntiä. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Tilitoimisto X. Tilitoimisto X on pieni Espoossa toimiva tilitoimisto, jolla on asiakkaina monia erilaisia pieniä ja keskisuuria yri-tyksiä.

Opinnäytetyön viitekehys koostuu tilitoimiston palveluista. Tilitoimiston erilaiset palvelut on avattu ja selitetty opinnäytetyön viitekehykseksi, joka toimii alustuksena koko opinnäytetyölle.

Opinnäytetyössä tehtiin tutkimus, jolla selvitettiin, mitä nykyisiä palveluita Tilitoimisto X:n kannat-taa tarjota asiakkailleen. Tutkimuksessa käytettiin kvalitatiivista tutkimusmenetelmää sekä teema-haastattelua. Tutkimuksessa haastateltiin yhdeksää Tilitoimisto X:n asiakasta sekä yhtä toisen tili-toimiston asiakasta, jotta tutkimukseen saataisiin toisenlaista näkökulmaa.

Tutkimustuloksista selvisi, että Tilitoimisto X:n kannattaa kartoittaa mitä palveluita sen asiakkaat haluavat, mutta etenkin tarjota verosuunnittelua, laskutusta ja rahaliikenteen hoitamista. Tutki-mustuloksista myös selvisi, että asiakkaat pitivät Tilitoimisto X:ää hyvänä asiakaspalvelijana ja ys-tävällisinä. Tilitoimisto X:n kannattaa siis pysyä hyvänä asiakaspalvelijana, jos haluaa pitää asia-kaskuntansa tyytyväisenä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste