Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma

Ylöstalo, Jarkko (2007)

Avaa tiedosto
2008-03-17-01.pdf (126.6Kt)
Lataukset: 


Ylöstalo, Jarkko
Lahden ammattikorkeakoulu
2007
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on laatia markkinointisuunnitelma sähköalan yritykselle vuodelle 2008 ja luoda pohja yrityksen markkinoinnin suunnittelulle jatkossakin. Teoriaosassa käsitellään markkinoinnin historiaa sekä markkinointisuunnitelman sisältöä. Kerrotaan markkinoinnin suunnittelusta, analyyseista, tavoitteiden asettamisesta, strategioiden valinnasta sekä seurannasta. Empiirisessä osassa luodaan markkinointisuunnitelma LSK Electrics Oy:lle. Hyödynnetään käsiteltyjä teorioita yrityksen tarpeen mukaan sekä luodaan suunnitelma, joka noudattaa samaa järjestystä kuin teoriaosuus. Empiriaosassa käydään läpi myös yritysanalyysi, SWOT-analyysi sekä asetetaan tavoitteet ja valitaan strategia. Tämän pohjalta luodaan pitkäaikaisiin sekä kannattaviin asiakassuhteisiin johtava suunnitelma, jolla pyritään toiminnan kannattavuuden kasvattamiseen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste