Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Sähköpostikampanjan toteutus

Melto, Marko (2007)

 
Avaa tiedosto
2008-03-28-07.pdf (1.566Mt)
Lataukset: 


Melto, Marko
Lahden ammattikorkeakoulu
2007
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö perehtyy toteuttamaan sähköpostimainoskampanjan putkilinja-yhtiöille, jotka voisivat hyödyntää Ideachip Oy:n tuotteita toiminnassaan. Sähköpostitse toteutettu mainoskampanja on tehty, jotta case yrityksenä toiminut Ideachip Oy saisi kokemusta ja varsinaiset valmiudet toteuttaa sähköpostikampanjoita halutuille kohderyhmilleen. Työssä tutkittiin yleisesti keinoja toteuttaa markkinointikampanja, jonka jälkeen tällä tutkitulla tiedolla toteutettiin yrityksessä tehty sähköpostikampanja. Sähköposti toteutettiin yhdessä yrityksen markkinointihenkilöstön kanssa ja tutkimus perehtyykin antamaan informaatiota, miten sähköpostikampanja tulisi toteuttaa. Sähköpostikampanjaa toteutettaessa tulee noudattaa samoja keinoja kuin varsinaista mainoskampanjaa toteutettaessa. Suunnittelu, kohderyhmänrajaaminen, budjetointi, itse sähköpostin toteutus, tulosten analysointi ja niihin reagointi muodostavat sähköpostikampanjan kokonaisuuden. Tulokset Ideachip Oy:ssä toteutetussa sähköpostikampanjasta olivat, että se suhteessa onnistui kohtuullisesti, mikä tarkoittaa, että 38 prosenttia vastaajista avasivat viestin ja näkivät halutun sanoman. Vastauksia saatiin niin, että viisi prosenttia henkilöistä ottivat yritykseen yhteyttä puhelimen välityksellä ja lähes seitsemän prosenttia heistä ottivat yhteyttä sähköpostin välityksellä. Kohderyhmä oli suhteessa pieni, joten yritys oli tyytyväinen sähköpostikampanjan tuloksiin sekä erityistä huomiota sai vähäinen resurssien ja kustannusten käyttö sähköpostikampanjaa toteutettaessa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste