Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Messuvieraita tapaamassa

Kuitunen, Merita (2008)

 
Avaa tiedosto
2008-07-22-18.pdf (104.6Kt)
Lataukset: 


Kuitunen, Merita
Lahden ammattikorkeakoulu
2008
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Tiivistelmä
"Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää toimeksiantajan messuosaston viestintää ja vuorovaikutteisuutta tammikuun 2008 Matka-messuilla. Tässä työssä käytettiin palvelumuotoilun toiminnan arviointimallia ja yhdistettiin malli messuosaston markkinointiviestinnän arviointiin. Opinnäytetyössä keskityttiin toiminnan arviointimallin sosiaalisen alueeseen. Lisäksi kerrottiin, kuinka palvelumuotoilua yhdistettiin tässä työssä markkinointiviestintään. Työssä esitettiin kehitysideoita, joissa keskityttiin viestintään sekä vuorovaikutuksen lisäämiseen messuosastolla. Toimeksiantajan messuosaston viestinnän tavoitteena oli tiedonjako ja yrityksen nimen tunnettavuuden lisääminen. Tällä messuosastolla viestintää toteutettiin esitteiden jaolla. Työn tutkimusosassa arvioitiin, kuinka hyvin viestintä ja vuorovaikutus messuosastolla tukivat toimeksiantajan tavoitteiden saavuttamista. Tämän opinnäytetyön tutkimusosa koostui messuosaston messuvieraiden teemahaastatteluista ja toiminnan havainnoinnista. Sosiaalisen kehän arviointi taulukkoa muokattiin tähän tutkimukseen sopivaksi. Taulukon osatekijöitä tutkittiin Matka08- messujen aikana. Tämän opinnäytetyön selvityksen hyöty messumarkkinoinnin alalle oli asiantuntevuuden ja ammattitaidon lisääntyminen. Lisäksi palvelumuotoilua yhdistettiin tiettävästi ensimmäistä kertaa messuosaston toiminnan arviointiin. Selvityksen hyöty toimeksiantajalle oli palaute messuosastolla toteutuneesta markkinointiviestinnästä ja kehitysehdotukset. Työn tekijälle hyöty oli osaamisen lisääminen opinnäytetyössä käsitellyistä aiheista ja oppiminen tutkimusprosessin läpiviennistä.".
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste