Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma: case: Lahden Isännöitsijätoimisto Oy

Lehtoranta, Taru (2016)

 
Avaa tiedosto
Lehtoranta_Taru.pdf (1.024Mt)
Lataukset: 


Lehtoranta, Taru
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016100914960
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tehdä suunnitelma digimarkkinointiin Lahden Isännöitsijätoimisto Oy:lle. Suunnitelmalla parannetaan yrityksen internetnäkyvyyttä.

Opinnäytetyö jakautuu kahteen osaan, teoriaan ja empiriaan. Luonteeltaan opinnäytetyö on toiminnallinen. Teoriaosuudessa hyödynnetään elektronisia ja painettuja lähteitä. Teoriaosuuden ensimmäisessä luvussa käsitellään digitaalista markkinointiviestintää, internetin kehitystä ja digitaalisen markkinointiviestinnän eri kanavia. Toisessa osuudessa käydään läpi markkinointiviestintäsuunnitelman vaiheet.

Empiirisessä osuudessa laaditaan markkinointiviestintäsuunnitelma Lahden Isännöitsijätoimisto Oy:lle. Yrityksellä oli käytössään vain juuri päivitetyt verkkosivut, mutta ei yhtään sosiaalisen median kanavaa. Opinnäytetyöprosessin aikana perustettiin Facebook-sivut yrityksen aputoiminimelle LIT-Vuokrahuoneistot.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste