Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Uudistettu tilakonsepti Salon Klipsin yrityskuvan kehittäjänä

Lindberg, Minna (2007)

 
Avaa tiedosto
2008-04-16-14.pdf (3.294Mt)
Lataukset: 


Lindberg, Minna
Lahden ammattikorkeakoulu
2007
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Tiivistelmä
Kahdeksan toimipaikan parturi-kampaamoketju Salon Klipsi toimii pääkaupunkiseudulla ja avaa uusimmat tilansa Lohjalle rakennettavaan kauppakeskukseen syksyllä 2007. Yritys kaipasi yhtenäistä, tunnistettavaa ja persoonallista ilmettä uusiin tiloihinsa. Tavoitteenani oli luoda Salon Klipsille tilakonsepti, jonka avulla yritys voi parantaa myös jo olemassa olevia tilojaan ja joka on tulevaisuudessa apuna uusia tiloja avattaessa. Lähdin liikkeelle tutustumalla itse yritykseen ja sen tavoitteisiin ja tarpeisiin, parturi-kampaamoalaan, työtapoihin, asiakkaiden ja työntekijöiden toiveisiin, ergonomisiin seikkoihin sekä tilan suunnittelulle asetettuihin määräyksiin ja mitoituksiin. Tutustuin myös visuaaliseen markkinointiin, yrityskuvan kehittämiseen ja yritysimago-kysymyksiin monipuolisen kirjallisuuden avulla. Onnistuin mielestäni luomaan yritykselle heidän näköisensä nykyaikaiset ja toimivat tilat kalusteineen.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste