Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Innovaatioita videopelilaitteissa: Liiketunnistus ja virtuaalitodellisuus

Piippo, Juuso (2016)

 
Avaa tiedosto
Innovaatioita videopelilaitteissa Liiketunnistus ja virtuaalitodellisuus.pdf (1.102Mt)
Lataukset: 


Piippo, Juuso
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016120519150
Tiivistelmä
Opinnäytetyössä perehdytään, miten videopelilaitteita on kehitetty niiden elinaikana. Työssä käydään läpi videopeliteollisuuden alkua, ja miten se on noussut yhdeksi suosituimmista viihteen muodoista. Tarkastelun kohteena on myös pelaamiseen kehiteltyjä lisälaitteita, kuten esimerkiksi Motion Controllerit ja Virtual Reality-laitteet.
Työn ensimmäisessä osassa käydään läpi, miten videopelien kehittäminen lähti käyntiin ja sen historiaa. Tämän jälkeen käsitellään viimeisen kymmenen vuoden aikana eniten esillä olleita lait-teita, liikkeitä tunnistavia laitteita sekä virtuaalitodellisuuslaitteita, miten ne toimivat ja mitä niillä on pyritty saavuttamaan. Lisäksi käsitellään eri tapoja hyödyntää virtuaalitodellisuutta ja lopuksi mikä näiden laitteiden tulevaisuus on.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste