Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kajaanin ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Integrated Marketing Strategies of German Companies : Start-Ups vs. Global Brands

Kostin, Irina (2016)

 
Avaa tiedosto
Kostin_Irina.pdf (1.130Mt)
Lataukset: 


Kostin, Irina
Kajaanin ammattikorkeakoulu
2016
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.0 Germany
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121620816
Tiivistelmä
The purpose of this bachelor's thesis is to find out and analyze different marketing strategies of German fashion companies. The main part is comparing relatively young start-up companies to established companies and analyzing to what extent the strategies differ. The methodology used in this paper were semi-structured expert interviews with German start-up companies. The results were analyzed and compared to the secondary research on the big global German companies. The findings showed that both young and established companies rely heavily on online marketing and social media no matter how much budget is available. Nevertheless, both still use traditional media to support the marketing efforts.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste