Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Tunnettavuuden kasvattaminen uudelle musiikkialan toimijalle : Case: Katu-klubi

Valve, Marko (2016)

 
Avaa tiedosto
Valve_Marko.pdf (831.0Kt)
Lataukset: 


Valve, Marko
Lahden ammattikorkeakoulu
2016
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201701251655
Tiivistelmä
Tämän tutkimuksellisen opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kuinka uusi musiikkiklubi toimija pystyy kasvattamaan klubinsa tunnettavuutta sekä tehostamaan brändiään toiminnan alkumetreillä. Toimeksiantajana opinnäytetyössä toimi Lahden tuorein musiikkiklubi Katu-klubi.
Menetelmänä käytettiin benchmarkingia, missä vertailtiin lahtelaisia sekä kahta ulkopaikkakuntalaista musiikkiklubia. Klubien toimintatavoista etsittiin eroavaisuuksia sosiaalisessa mediassa niin markkinoinnin kuin brändin rakentamisen osalta.
Työssä saatiin benchmarking kartoituksen avulla selvitettyä kolme mahdollista keinoa millä uusi musiikkiklubi voisi tuoda yritystään paremmin esille jatkuvasti kiristyvillä markkinoilla sosiaalisessa mediassa sekä kuinka se pystyisi rakentamaan itselleen uniikkia brändiä.
Menestyäkseen sosiaalisessa mediassa, tarvitaan aikaa sekä viitseliäisyyttä, mitään hyvää ei saa aikaiseksi pelkästään sormiaan napsauttamalla. Ajankäyttö ja persoonallisuus olivat kaksi suurinta tekijää millä parhaiten menestyvät klubit erottuivat benchmarkingissa. Brändin osalta tärkeintä oli luoda palveluita asiakkaita varten ja kysyä heiltä mitä he haluavat, eikä luoda sitä mikä tuntuu itselle parhaimmalta. Myös uniikkien ideoiden, kuten fanitapaamisien järjestäminen olisi yksi mahdollinen tapa luoda itselleen vahvaa brändiä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste