Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Verkkokauppa seniorikansalaisille

Vlasov, Aleksandr (2017)

Avaa tiedosto
Vlasov_Alexander.pdf (1.393Mt)
Lataukset: 


Vlasov, Aleksandr
Laurea-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201705188798
Tiivistelmä
Nykyään internetillä on valtava vaikutus elämään, yhä useammat ostavat verkossa. Tutkimusten mukaan seniorit alkavat myös käyttämään aktiivisemmin verkkoa. Siksi tarvitaan tällaista sähköistä kaupankäyntiä, joka on suunnattu heille. Tämän työn tarkoituksena on luoda ohjeistus senioreille tarkoitetun verkkokaupan luomista varten.

Alussa tarkastelemme verkkokauppaan liittyviä perusasioita ja käydään läpi tärkeimpiä kehitysvaiheita sähköisen kaupankäynnin historiassa. Sitten laaditaan luettelo tärkeistä kohdista, joita on otettava huomioon ennen verkkokaupan tekemistä. Näihin kuuluu tulevaisuuden verkkokaupan ulkoasu, rakenne, ominaisuudet ja muut pääominaisuudet. Kun alkusuunnittelu vaiheet ovat valmiita, meidän on valittava, millaista alustaa käytämme kaupan luomiseen. Sitä varten käydään läpi avoimen lähdekoodin vaihtoehtoja ja yritämme päättää, mikä on hyödyllisintä senioreille luotavassa verkkokaupassa eri vaihtoehtojen etujen ja haittojen perusteella..

Teoreettisen osan jälkeen siirrymme varsinaiseen verkkokauppasivuston luomiseen.Tässä osassa valitaan, mitä webhotellia käytämme ja katsomme, miten varataan domain verkkokaupalle. Seuraavaksi opimme, mikä on cPanel ja kuinka asennamme sisällönhallintajärjestelmän sen avulla. Sitten käydään läpi ohjauspaneeli, jossa näemme tärkeimmät asetukset, joita meidän on muokattava, jonka jälkeen myymälä voi toimia vakaana verkossa. Sen jälkeen meillä on vaihtoehtoja, miten testataan myymälää ja nähdään, miten se toimii. Lisäksi lasketaan myös tällaisen työn kustannuksia.

Koko verkkokaupan luomisprosessi on analysoitu työssä. Tärkeimmät kohdat on tuotu esille, kuten alkusuunnittelu, kaupan ulkonäköön liittyvät pääasiat, loppukäyttäjän tarpeiden ja taitojen ymmärtäminen, kaupan sisäinen arkkitehtuuri, maksumoduuleiden lisääminen sekä muut kohdat, joita ilman menestyvän verkkokaupan luominen ei ole mahdollista.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste