Näytä suppeat kuvailutiedot

Sisällölliset ja ulkoasulliset vaatimukset yritysverkkosivuilla : Case: Insinööritoimisto Ympäristourakointi Oy

Lehtinen, Jere (2017)

dc.contributor.authorLehtinen, Jere
dc.date.accessioned2017-06-09T05:29:48Z
dc.date.available2017-06-09T05:29:48Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-2017060813049
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/131654
dc.description.abstractTämä opinnäytetyö käsittelee, millaisia vaatimuksia yritysverkkosivuilla on sisällöllisesti ja ulkoasullisesti. Tarkoituksena on teorian pohjalta luoda prosessimalli verkkosivujen toteuttamiseen. Lopuksi prosessimallia käyttäen ja yrityksen omia vaatimuksia huomioon ottaen luotiin yritysverkkosivuston prototyyppi. Aineisto koottiin erilaisista painetuista ja sähköisistä lähteistä. Niistä koottiin prosessimalli verkkosivuston tekemiseen. Yrityksen toiveet saatiin sähköpostihaastattelulla. Tutkimustulosten mukaan ennen yrityksen verkkosivujen toteuttamista olisi hyvä tunnistaa oikea potentiaalinen asiakas ja mitä verkkosivuilla halutaan saavuttaa. Kun oikea asiakas on tunnistettu, voidaan jatkaa verkkosivujen toteutukseen. Ulkoasultaan yrityksen verkkosivuston tulisi olla yrityksen imagoon sopiva ja etusivulla on suurin vaikutus verkkosivulla vierailevan vakuuttamisessa. Verkkosivuilla tulisi olla kattava ja kuvaava yrityksen esittely sekä mahdollisuus monenlaisiin yhteydenottoihin. Referenssit ja onnistumistarinat ovat verkkosivuilla hyvä tapa vakuuttaa mahdollinen asiakas. Tekstien itsessään tulisi olla kaikkien ymmärrettävissä ja selkokielisiä. Teksteissä tulisi keskittyä siihen mitä asiakas haluaa lukea.fi
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to study content and design requirements for company websites. The aim was to provide instructions on how to create a website based on theory. Moreover, the aim was to apply the instructions and the case company’s requirements and create a website prototype. Data was collected from various printed and online sources. The instructions for creating company websites were compiled based on the sources. The case company’s requirements were received via an email interview. According to the results, before creating a company website, it is important to identify potential customers and define the main objective of the website. Visually, a company website should match the company’s image. The best way to convince website visitors is invest in a proper front page. A company website should include a comprehensive introduction of the company and good contact information. Having a list of client references is a good way to convince potential customers. Finally, texts on a company website should be easy to understand, and they should be written by keeping in mind what visitors would like to read.en
dc.language.isofin
dc.publisherLahden ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleSisällölliset ja ulkoasulliset vaatimukset yritysverkkosivuilla : Case: Insinööritoimisto Ympäristourakointi Oyfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/325
dc.organizationLahden ammattikorkeakoulu
dc.contributor.organizationLahden ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordYritysverkkosivut
dc.subject.keywordInsinööritoimisto Ympäristöurakointi Oy
dc.subject.keywordverkkosivut
dc.subject.keywordulkoasu
dc.subject.keywordsisältö
dc.subject.degreeprogramfi=Tietojenkäsittely|sv=Informationsbehandling|en=Business Information Technology|
dc.subject.disciplineTietojenkäsittelyn koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot