Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Brändistrategian luominen uudelle yritykselle : Toimeksiantaja: INGA K

Halme, Karen (2017)

Avaa tiedosto
Halme_Karen.pdf (1.844Mt)
Lataukset: 


Halme, Karen
Lahden ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017061713725
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda brändistrategia omalle, vasta aloittavalle yritykselleni nimeltä INGA K, joka myy hopeakoruja sekä lähitulevaisuudessa myös erilaisia asusteita. Ammattitaitoinen brändin rakennus on syytä aloittaa heti alusta alkaen, jos tavoitteena on olla varteenotettava muoti-/lifestylealan yritys tuolla kovasti kilpaillulla alalla.
Ensin määriteltiin, mitä brändi oikeastaan tarkoittaa ja millainen merkitys sen rakentamisella yritykselle ja sen sijoittumiselle markkinoilla on. Brändi on aina vastaanottajan eli kuluttajan päässä syntyvä mielikuva yrityksestä, ja tätä mielikuvaa oikein johdettaessa yritys mahdollistaa haluamansa sijoittumisen markkinoille ja kilpailijoidensa joukkoon.
Sen jälkeen perehdyttiin brändin rakentamisen vaiheisiin ja osa-alueisiin, jonka keskeisenä tuloksena oli teorian pohjalta luomani talomalli, jonka tarkoitus oli helpottaa tämän jopa abstraktin brändi-käsitteen hahmottamista ja brändin rakentamisesta saataisiin käytännönläheisempää tietoa.
Työn teoreettinen viitekehys koostui muun muassa brändin määritelmästä, brändistrategian sisällöstä ja sen tavoitteista.
Opinnäytetyön toiminnallisessa osuudessa siis luotiin INGA K:lle, tulevalle asuste- ja lifestylebrändille brändistrategia, jota työkaluna käyttäen saadaan kaikki yritystoiminta tukemaan tavoiteltua brändiä yhtenäisesti ja tehokkaasti.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste