Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Jyväskylän ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Conceptions of learning in accounting

Eskola, Anne (2016)

 
Avaa tiedosto
Parallel published_Conceptions of learning_Eskola.pdf (356.3Kt)
Lataukset: 


Eskola, Anne
ITEC Publications
2016
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017063014069
Tiivistelmä
The purpose of this study is to explore the conceptions of learning exhibited by accounting students in higher education context. The research approach is qualitative and the research method used is phenomenography. The data of the study is collected from 10 diaries and 14 interviews. The analysis uses a theoretical framework designed by Entwistle (2007) for classifying the conceptions of learning. The result reveal that there were two elements present at the same time: learning in the absolute sense, i.e., the experience of learning, and learning in the relative sense, which could be called the professional of expertixe level.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste