JH Louhinta Oy:n markkinointisuunnitelma
Huikuri, Pia (2017)
Huikuri, Pia
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017091315033
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017091315033
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli laatia JH Louhinta Oy:lle yrityksen tarpeita vastaava markkinointisunnitelma. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ja kuvailla JH Louhinta Oy:n tämän hetkistä markkinointia ja tavoitteena oli kehittää uusia ideoita viestintään ja keinoja, joilla markkinointia saataisiin kohdennettua paremmin uusille kohderyhmille.
Opinnäytetyön tietoperustana toimii markkinoinnin kirjallisuus sekä haastattelu, joka toteutettiin JH Louhinta Oy:n toimitusjohtajan kanssa.
Teoriaosuudessa käydään läpi yrityksen markkinointistrategiaa, sisäisiä ja ulkoisia teki-jöitä sekä viestinnän eri osa-alueita. Opinnäytetyön lopussa on pohdinta opinnäytetyön hyödyistä ja onnistumisesta.
Opinnäytetyön tietoperustana toimii markkinoinnin kirjallisuus sekä haastattelu, joka toteutettiin JH Louhinta Oy:n toimitusjohtajan kanssa.
Teoriaosuudessa käydään läpi yrityksen markkinointistrategiaa, sisäisiä ja ulkoisia teki-jöitä sekä viestinnän eri osa-alueita. Opinnäytetyön lopussa on pohdinta opinnäytetyön hyödyistä ja onnistumisesta.