Metsänhoitoyhdistys Kainuun asiakastyytyväisyys
Kähkönen, Jarkko (2017)
Kähkönen, Jarkko
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2017
All rights reserved
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017100615799
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017100615799
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyyttä metsänhoitoyhdistys Kainuun toimintaan, palveluihin ja toimihenkilöihin. Työssä pyrittiin myös selvittämään asiakkaiden mielipiteitä yhdistyksen jäsenmaksumuodosta. Tutkimuksessa pyrittiin selvittämään onko nykyinen jäsenmaksumuoto hyvä vai olisiko jokin toinen vaihtoehto parempi. Tuloksia voidaan hyödyntää yhdistyksen tulevaisuuden toimintaa suunniteltaessa.
Metsänhoitoyhdistys Kainuulla oli työtä tehtäessä 3 200 jäsentä. Kysely lähetettiin 500:lle metsänhoitoyhdistys Kainuun asiakkaalle. Vastauksia saapui 213, joten vastausprosentiksi muodostui noin 43. Kysely toteutettiin kirjekyselynä kesällä 2017.
Tutkimustulosten perusteella metsänhoitoyhdistys Kainuun asiakkaat ovat varsin tyyty-väisiä yhdistyksen palveluihin ja toimihenkilöihin. Jäsenmaksumuotoon ei noussut uutta ehdottomasti parasta vaihtoehtoa, vaan nykyinen kaikille sama maksu sai lähes 50 prosentin kannatuksen.
Metsänhoitoyhdistys Kainuulla oli työtä tehtäessä 3 200 jäsentä. Kysely lähetettiin 500:lle metsänhoitoyhdistys Kainuun asiakkaalle. Vastauksia saapui 213, joten vastausprosentiksi muodostui noin 43. Kysely toteutettiin kirjekyselynä kesällä 2017.
Tutkimustulosten perusteella metsänhoitoyhdistys Kainuun asiakkaat ovat varsin tyyty-väisiä yhdistyksen palveluihin ja toimihenkilöihin. Jäsenmaksumuotoon ei noussut uutta ehdottomasti parasta vaihtoehtoa, vaan nykyinen kaikille sama maksu sai lähes 50 prosentin kannatuksen.