Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Digitaalisen markkinoinnin toteutus, case: Kesähotelli Imatra

Hujanen, Elina (2017)

 
Avaa tiedosto
Hujanen_Elina.pdf (1.125Mt)
Lataukset: 


Hujanen, Elina
Saimaan ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017112017490
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli suunnitella ja toteuttaa digitaalista markkinointia opinnäytetyön tekijän toimeksiantajayritykselle Kesähotelli Imatralle. Opinnäytetyön tutkimusmenetelmä oli toiminnallinen, ja sen tuloksena avattiin Kesähotelli Imatran Facebook- ja Instagram-sivut. Sivuille tuotettiin sisältöä markkinointitarkoituksessa hotellin ensimmäisen toimintakauden ajan ja analysoitiin, saatiinko sivuille tavoiteltu määrä seuraajia ja onnistuiko markkinoinnin toteutus odotetusti. Sivut siirrettiin opinnäytetyöprojektin päättymisen jälkeen hotellin yrittäjien käyttöön ja jatkavat toimintaansa sellaisenaan.
Työn teoreettinen aineisto kerättiin aiheeseen liittyvästä kirjallisuudesta sekä internetlähteistä. Aineistoa löytyi paljon ja sitä on käytetty monipuolisesti läpi opinnäytetyön. Teoriaosuudessa käsitellään, mitä tarkoittaa digitaalinen markkinointi ja sosiaalinen media, mitä uudistuksia internet on tuonut markkinointiin, mitä kanavia Kesähotelli Imatran markkinoinnissa on hyödynnetty ja mitä kanavia siinä tulevaisuudessa kannattaisi hyödyntää.
Opinnäytetyöprosessin aikana selvisi, että digitaalinen markkinointi on yritykselle erittäin hyödyllistä, mutta markkinointia tulisi toteuttaa suunnitellusti, siihen tulisi perehtyä kunnolla ja hyvän näkyvyyden saavuttamiseksi internetissä kannattaisi markkinointiin myös budjetoida jonkin verran rahaa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste