Näytä suppeat kuvailutiedot

Suhdemarkkinoinnin kehittämissuunnitelma : case: Timantti-Eerola Oy

Eerola, Kaisa (2010)

dc.contributor.authorEerola, Kaisa
dc.date.accessioned2010-05-10T13:00:51Z
dc.date.available2010-05-10T13:00:51Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.uriURN:NBN:fi:amk-201005108599
dc.identifier.urihttp://www.theseus.fi/handle/10024/13784
dc.description.abstractTutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka hyvin Timantti-Eerola Oy:n tarjoamien palvelujen laatu on vastannut asiakkaiden odotuksia. Tutkimuksella pyrittiin selvittämään, miten yrityksen tulisi kehittää toimintojaan palvelun laadun parantamiseksi kokonaisvaltaisesti. Tekijän tavoitteena oli pyrkiä tarjoamaan yritykselle kehittämisehdotuksia palvelun laadun parantamiseksi ja laatia yritykselle suhdemarkkinoinnin kehittämissuunnitelma. Tutkimus toteutettiin käyttämällä hyväksi kvalitatiivista tutkimustapaa. Syvähaastattelu suoritettiin yrityksen suurimmille asiakkaille sekä yrityksen johdolle. Tutkimuksessa käytettiin kysymyslomaketta, jossa oli 15 kysymystä. Kysymyslomake toimi syvähaastattelun runkona. Tulokset paljastivat, että asiakkaat ovat olleet varsin tyytyväisiä Timantti- Eerolan tarjoamien palvelujen laatuun. Eniten parannuksia kaivattiin tiedottamiseen ja tarjousten selkeyteen ja täsmällisyyteen. Tyytyväisimpiä asiakkaat olivat olleet henkilöstön tavoitettavuuteen ja aikatauluissa joustamiseen.fi
dc.description.abstractThe purpose of this research was to find out how satisfied Timantti-Eerola´s customers are for the service quality that is provided to them. The goal was to determine which sectors Timantti-Eerola should develop in order to comprehensively improve the quality. The author’s own goal was to offer ideas for developing company’s service quality and to provide a development plan. The study was conducted by using qualitative method of research. The indepth interview was carried out for five biggest customers and for the head of the company. The questionnaire consisted of 15 questions and the indepth interview was based on them. The results show that customers have been satisfied with the service quality. The most improvements were needed for information as well as clarity and accuracy in making the offers. Customers were the most satisfied with the accessibility of the staff and flexibility of schedules.en
dc.language.isofin
dc.publisherKymenlaakson ammattikorkeakoulu
dc.rightsAll rights reserved
dc.titleSuhdemarkkinoinnin kehittämissuunnitelma : case: Timantti-Eerola Oyfi
dc.type.ontasotfi=AMK-opinnäytetyö|sv=YH-examensarbete|en=Bachelor's thesis|
dc.identifier.dscollection10024/1506
dc.organizationKymenlaakson ammattikorkeakoulu
dc.subject.ysaasiakastyytyväisyys
dc.subject.ysapalvelut
dc.subject.ysalaatu
dc.subject.ysasuhdemarkkinointi
dc.contributor.organizationKymenlaakson ammattikorkeakoulu
dc.subject.keywordsuhdemarkkinointi
dc.subject.keywordpalvelun laatu
dc.subject.keywordasiakastyytyväisyys
dc.subject.specializationMarkkinointi
dc.subject.degreeprogramfi=Liiketalous, hallinto ja markkinointi|sv=Företagsekonomi, förvaltning och marknadsföring|en=Business Management, Administration and Marketing|
dc.subject.disciplineLiiketalouden koulutusohjelma


Tiedostot

Thumbnail

Viite kuuluu kokoelmiin:

Näytä suppeat kuvailutiedot