Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Karelia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma

Pehkonen, Satu (2017)

 
Avaa tiedosto
Pehkonen_Satu_2017_12_13.pdf (1.142Mt)
Lataukset: 


Pehkonen, Satu
Karelia-ammattikorkeakoulu (Pohjois-Karjalan ammattikorkeakoulu)
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121320906
Tiivistelmä
Opinnäytetyötyön aiheena oli laatia markkinointiviestintäsuunnitelma kotimyyntiedustajalle. Työssä hyödynnettiin aiheeseen liittyvää teoriaa ja yrityksen nykyisille asiakkaille suunnattua kyselyä. Työn tarkoituksena oli tutkia markkinointiviestinnän nykytilaa ja tämän pohjalta tehdä kehitystoimenpiteitä. asiakkaille. Teoriaosuudessa käsiteltiin markkinointiviestinnän suunnittelua ja kanavia sekä asiakkuuden hallintaa ja asiakas kokemuksen syntyä.

Opinnäytetyö on toiminnallinen. Työssä laaditaan tuloksien pohjalta markkinointiviestintäsuunnitelma.

Opinnäytetyössä on käsitelty sosiaalista mediaa ja henkilökohtaista myyntityötä osana markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Nämä ovat yritystoiminnassa tärkeimmät markkinointiviestinnän kanavat. Nykytila-analyysi antaa hyvää tietoa siitä, miten tulevaisuudessa markkinointiviestintää tulisi kehittää.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste