Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sisältömarkkinointisuunnitelma - Case Qufi Oy

Juvonen, Minttu; Harges, Nur (2017)

 
Avaa tiedosto
ONThargesjajuvonen_final.pdf (10.42Mt)
Lataukset: 


Juvonen, Minttu
Harges, Nur
Laurea-ammattikorkeakoulu
2017
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2017121421342
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli toteuttaa tehokas sisältömarkkinointisuunnitelma Qufi Oy:n markkinointia varten. Qufi Oy yrityksenä on vielä hyvin nuori ja tällä hetkellä yrityksen perustajalla on hankaluuksia löytää tarpeeksi asiakkaita. Perustaja kokee myös, että hänen yritystään ja sen tarjoamia palveluita ei löydetä helposti. Lyhyesti sanottuna, Qufi Oy haluaa löytää asiakkaita ja tulla myös itse löydetyksi.

Opinnäytetyössä perehdyttiin laadukkaan sisällön tuottamiseen, digitaaliseen markkinointiin ja erilaisiin markkinoinnin työkaluihin. Tässä raportissa kerrotaan kuinka tietoa ja dataa on kerätty erilaisten tiedonkeruumenetelmien avulla. Menetelmiä olivat haastattelu, benchmarking ja kysely. Raporttiin on myös sisälletty sisältömarkkinointisuunnitelma.

Opinnäytetyön lopputuloksena saimme aikaan toimeksiantajan ennakkoluulot rikkova ja hänen yrityksensä markkinointia tehostava sisältömarkkinointisuunnitelma. Toimeksiantajamme oli tyytyväinen meidän luomaamme sisältömarkkinointisuunnitelmaan. Sisältömarkkinointisuunnitelman avulla Qufi Oy voi tehokkaasti markkinoida itseään verkossa eri sosiaalisen median kanavilla ja hyödyntää Google mainontaa. Tehokkaan mainonnan avulla yritys voi saada itselleen lisää asiakkaita.

Raportin loppuun olemme liittäneet aikataulun, joka on laadittu helpottamaan sisältömarkkinointisuunnitelman toteuttamista. Raportin viimeisessä luvussa kerromme myös hiukan meidän kohtaamistamme haasteista ja ongelmista.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste