Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Tampereen ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

From the rhetoric to the real: A critical review of how the concepts of recovery and social inclusion may inform mental health nurse advanced level curricula — The eMenthe project

Stickley, Theodore; Higgins, Agnes; Meade, Oonagh; Sitvast, Jan; Doyle, Louise; Ellilä, Heikki; Jormfeldt, Henrika; Keogh, Brian; Lahti, Mari; Skärsäter, Ingela; Vuokila-Oikkonen, Paivi; Kilkku, Nina (2016)

 
Avaa tiedosto
Stickley_Et_al.pdf (595.7Kt)
Lataukset: 


Stickley, Theodore
Higgins, Agnes
Meade, Oonagh
Sitvast, Jan
Doyle, Louise
Ellilä, Heikki
Jormfeldt, Henrika
Keogh, Brian
Lahti, Mari
Skärsäter, Ingela
Vuokila-Oikkonen, Paivi
Kilkku, Nina
Elsevier
2016
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201801291741
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste