Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sisältömarkkinointisuunnitelma Kyyti Group Oy:lle

Finneman, Eveliina; Latvala, Hanna (2018)

 
Avaa tiedosto
ONT2802.pdf (950.2Kt)
Lataukset: 


Finneman, Eveliina
Latvala, Hanna
Laurea-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201803223666
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön aihe on sisältömarkkinointisuunnitelma yritykselle Kyyti Group Oy. Työn tarkoituksena on luoda yritykselle toteuttamiskelpoinen sisältömarkkinointisuunnitelma. Kyyti Group Oy on joulukuussa 2016 perustettu start-up yritys. Yrityksellä ei vielä ollut sisältömarkkinointisuunnitelmaa käytössään, joten suunnitelmalle oli tarvetta.

Opinnäytetyön teoreettinen viitekehys koostuu SOSTAC-mallin hyödyntämisestä, sisältömarkkinoinnista ja markkinoinnissa käytettävistä työkaluista.

Tutkimus toteutettiin teemahaastattelujen avulla. Työn tarkoituksena oli ymmärtää paremmin kuluttajia ja heidän kaipaamaansa sisältöä sosiaalisessa mediassa. Tämän ymmärryksen avulla pyritään tuottamaan parempaa sisältöä kuluttajille sosiaalisessa mediassa. Tutkimuksen tuloksena selvitettiin missä kanavissa Kyyti Group Oy:n kohderyhmä on, ja mitä sisältöä kanavissa katsotaan. Tämän työn avulla Kyyti saa tarkempaa tietoa kohderyhmänsä verkkokäyttäytymisestä.

Teemahaastatteluista saatuja tuloksia käytettiin apuna sisältömarkkinointisuunnitelmaa luodessa. Teemahaastatteluissa kävi ilmi, että Kyydin kohderyhmä suosii sosiaalisen median kanavista eniten Facebookia, Instagramia ja YouTubea. Sisältömarkkinointisuunnitelmaan valittiin nämä kanavat kohderyhmän haastattelujen perusteella. Haastateltavat henkilöt kertoivat myös pitävänsä ihmisläheisestä ja tunteita herättävästä sisällöstä sosiaalisessa mediassa.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste