Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Käsityökori Online Oy:n visuaalisen ilmeen uudistus

Heiskanen, Marianne (2010)

 
Avaa tiedosto
heiskanen_marianne.pdf (18.05Mt)
Lataukset: 


Heiskanen, Marianne
Kymenlaakson ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201005149283
Tiivistelmä
TIIVISTELMÄ

KYMENLAAKSON AMMATTIKORKEAKOULU
Muotoilun koulutusohjelma

HEISKANEN, MARIANNE
Yritysilmeen visuaalinen uudistus
Opinnäytetyö 42 sivua + 23 liitesivua
Työn ohjaaja lehtori Tarja Brola
Toimeksiantaja Käsityökori Online Oy
Toukokuu 2010
Avainsanat Visuaalinen ilme, graafinen ohjeisto, talotyyli, käsityöt

Opinnäyteyössäni suunnittelin visuaalisen ilmeen uudistuksen Käsityökori Online Oy:lle. Yritys toimii käsityötuotteisiin erikoistuneena verkkokauppana, joka tarvitsi päivitystä visuaaliseen ilmeeseensä, Internet-sivuihinsa sekä lomakkeet tukemaan yri-tyksen päivittäistä toimintaa.
Koska työni lähtökohtana oli nimenomaan jo olemassa olevan yrityksen visuaalisen ilmeen uudistus, tuli miettiä millaisin keinoin pystyisimme paremmin erottumaan kil-pailijoista, mitä uudistuksessa tulisi huomioida vanhasta ilmeestä sekä miten pys-tyisimme tuomaan visuaalisessa ilmeessä esille yrityksen toimialan eli käsityön, joka tällä hetkellä ei välity yritysilmeestä.
Valitsemillani yritystunnuksella, väreillä ja tehoste-elementeillä loin yritykselle graa-fisen ohjeiston, jonka pohjalta suunnittelin käyntikortin, kirjelomakkeen, kirjekuoret ja Internet-sivut sekä muun oheisen markkinointimateriaalin.

Yritykselle suunniteltu graafinen ohjeisto tukee yritykselle valittua visuaalista ilmettä ja imagoa nyt ja tulevaisuudessa sekä kertoo, kuinka yritykselle suunniteltuja element-tejä, logoa, liikemerkkiä tai yritystunnusta tulee käyttää eri tilanteissa, jotta visuaalinen ilme pysyisi yhtenäisenä kokonaisuutena.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste