Motion Graphics in Branding : Creating a conceptual brand identity that utilises motion graphics.
Shaw, Emil (2018)
Shaw, Emil
Lahden ammattikorkeakoulu
2018

Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804164762
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804164762
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee liikegrafiikan hyödyntämistä brändäyksessä ja miten sen käyttö kehittyy teknologian edistymisen myötä. Keskityn tässä opinnäytetyössä liikegrafiikan käyttöön erityisesti lisätyn todellisuuden (AR) kontekstissa. Käytän erilaisia keinoja luodakseni yleiskuvan liikegrafiikasta ja siitä, miten tätä nykyaikaista työkalua hyödynnetään tarinankerronnassa.
Osana opinnäytetyötäni tahdoin luoda kuvitteelliselle yritykselle brändikonseptin. Tämä konsepti hyödyntää animoitua sisältöä havainnoillistaakseen eri keinoja siitä, miten liikegrafiikka pystyy tukemaan brändin ilmettä.
Osana opinnäytetyötäni tahdoin luoda kuvitteelliselle yritykselle brändikonseptin. Tämä konsepti hyödyntää animoitua sisältöä havainnoillistaakseen eri keinoja siitä, miten liikegrafiikka pystyy tukemaan brändin ilmettä.