Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Lahden ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Motion Graphics in Branding : Creating a conceptual brand identity that utilises motion graphics.

Shaw, Emil (2018)

 
Avaa tiedosto
Shaw_Emil.pdf (14.49Mt)
Lataukset: 


Shaw, Emil
Lahden ammattikorkeakoulu
2018
Creative Commons License
Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 1.0 Suomi
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804164762
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee liikegrafiikan hyödyntämistä brändäyksessä ja miten sen käyttö kehittyy teknologian edistymisen myötä. Keskityn tässä opinnäytetyössä liikegrafiikan käyttöön erityisesti lisätyn todellisuuden (AR) kontekstissa. Käytän erilaisia keinoja luodakseni yleiskuvan liikegrafiikasta ja siitä, miten tätä nykyaikaista työkalua hyödynnetään tarinankerronnassa.

Osana opinnäytetyötäni tahdoin luoda kuvitteelliselle yritykselle brändikonseptin. Tämä konsepti hyödyntää animoitua sisältöä havainnoillistaakseen eri keinoja siitä, miten liikegrafiikka pystyy tukemaan brändin ilmettä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste