Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Brändi-imagon vahvistaminen sosiaalisen median avulla

Riikonen, Emma (2018)

Avaa tiedosto
Brandi-imagon vahvistaminen sosiaalisen median avulla.pdf (5.436Mt)
Lataukset: 


Riikonen, Emma
Laurea-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201804205056
Tiivistelmä
Brändi-imagolla on suuri merkitys brändin menestykselle. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten brändi imagoa voidaan sosiaalisen median avulla vahvistaa. Teoreettisessa viitekehyksessä tarkasteltiin aluksi brändiä ja imagoa sekä niiden merkitystä yritykselle. Tämän jälkeen syvennyttiin tutkimaan inbound-markkinointia ja erityisesti sosiaalista mediaa ja selvitettiin, miten brändi-imagoon voidaan sosiaalisen median avulla vaikuttaa. Työssä sivuttiin myös sosiaalisen median asettamia haasteita ja sen käyttöön liittyviä erilaisia organisointimalleja, sekä kampanjan toteuttamista sosiaalisessa mediassa. Aineisto tukee väitettä, että brändi-imagon vahvistamiseksi sosiaalisessa mediassa viestinnän ja tuotetun sisällön tulee olla selkeää, johdonmukaista ja sen on tuettava brändiä.

Työn toiminnallisessa osuudessa tehtiin Via MK Oy:n maahantuomalle Korresille joulukampanjasuunnitelma jouluksi 2018. Kampanjasuunnitelman tavoitteena oli vahvistaa Korresin brändi-imagoa johdonmukaistamalla sen viestintää ja sisältöä, lisätä seuraajia sen sosiaalisen median kanaviin ja kasvattaa verkkokauppamyyntiä. Kampanjasuunnitelmassa toteutettiin toimeksiantajalle kampanjakalenteri, joka käsittää kampanjaan kuuluvat pikkujoulut, joulukalenterin sekä kampanjaa tukevien sosiaalisen median julkaisujen ajankohdat. Toimeksiantajalle toteutettiin valmiiksi myös kampanjaa tukevat blogijulkaisut.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste