Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Saimaan ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt
  • Näytä viite

Successful account management in an aftersales service organisation in manufacturing business : Case company X

Kauria, Elmo (2018)

 
Avaa tiedosto
Thesis_ElmoKauria.pdf (494.5Kt)
Lataukset: 


Kauria, Elmo
Saimaan ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-201805148026
Tiivistelmä
The purpose of this thesis paper was to examine the future requirements, skills, and competences of account managers in aftersales service organisation in the manufacturing business. The study was commissioned by Case company X.

The information was gathered from literature and by interviewing persons from Case company X with experience in account management.

The results of the study show that niche technical knowledge is not a necessity when managing accounts in an aftersales service organisation in the manufacturing business, whereas a person’s qualities such as curiosity, adaptiveness, willingness to learn, and self-reflection surfaced as more necessary. Additionally, to further improve account management, the value of account management was researched.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste