Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sosiaalisen median työkalut pienille majoitusyrityksille

Dankov, Katri (2018)

Avaa tiedosto
katri dankov opinnaytetyo.pdf (1.324Mt)
Lataukset: 


Dankov, Katri
Laurea-ammattikorkeakoulu
2018
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2018052910875
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda helppokäyttöiset sosiaalisen median toimintaoh-jeet pienille majoitusyrityksille, jotka hyötyisivät uudesta ratkaisusta ylläpitää sosiaalista mediaa. Työn tavoitteena oli selvittää asiantuntijahaastattelun sekä SWOT-analyysin avulla majoitusyritysten haasteet ja ongelmat liittyen sosiaaliseen mediaan sekä ratkaisut ongelmiin. Benchmarking- tutkimuksen avulla verrattiin sosiaalisen median kanavien sivustoja ja sen perusteella luotiin sosiaalisen median toimintaohjeiden osia.

Teoriaosuudessa keskitytään kolmeen pääaiheeseen: majoitusyritykset, markkinointi sekä sosi-aalinen media markkinointikanavana. Aihetta on rajattu valitsemalla kaikista sosiaalisen me-dian kanavista vain kolme: Instagram, Facebook ja Vkontakte. Instagram ja Facebook ovat Suomessa käytetyimmät kanavat ja Vkontakte on otettu mukaan Suomen naapurimaan Venä-jän turismin tärkeyden kannalta Suomelle. Isot hotellit on rajattu työstä pois, sillä ongelmia sosiaalisen median kanssa esiintyy nimenomaan pienillä majoitusliikkeillä.

Opinnäytetyön tuloksena on luotu mainos- ja markkinointi toimisto X:lle sosiaalisen median toimintaohjeet, jotka yritys voi jatkossa esittää Power Point muodossa asiakkailleen. Toimin-taohjeet helpottavat asiakkaita käyttämään sosiaalisen median kanavia oman yrityksen mark-kinoinnissa. Toimintaohjeiden avulla asiakkaat pystyvät kasvattamaan yrityksen myyntiä sosi-aalisen median välityksellä. Toimintaohjeet tullaan pitämään salassa toimeksiantajan pyyn-nöstä.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste