Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
  • Näytä viite

Sijoitusneuvontaprosessi X-pankissa : Asiakkaan ja sijoitusneuvojan välillä syntyvät kokemuserot

Akyun, Cidem (2010)

Avaa tiedosto
Akyun_Cidem.pdf (789.6Kt)
Lataukset: 


Akyun, Cidem
Laurea-ammattikorkeakoulu
2010
All rights reserved
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2010052110069
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö käsittelee sijoitusneuvotteluista syntyviä kokemuseroja X-pankin x- konttorissa. ‎Tutkimus on rajattu sijoitusneuvonnan asiakkaisiin.

Opinnäytetyön tutkimusongelmana on, että ‎syntyykö X-pankin x-konttorin sijoitusneuvottelussa kokemuseroja asiakaspalvelusta sijoitusneuvojan ‎ja asiakkaan välille. Opinnäytetyön tavoitteena on kartoittaa sijoitusneuvontapalvelu ja tutkia ‎sijoituspalvelusta mahdollisesti syntyvää kokemuseroa asiakkaan ja pankkivirkailijan näkökulmasta.‎

Opinnäytetyö on tutkimustyyppinen ja se on tehty laadullisella tutkimusmenetelmällä. Tiedonkeruumenetelmänä on käytetty haastatteluja, artikkeleita ja kirjallisuutta. Tutkimuksessa on haastateltu ‎Pankki X:n sijoitusneuvojia ja sijoituspäällikköä sekä sijoituspalveluasiakkaita. Tutkimuksen ‎teoreettinen viitekehys koostuu sijoitusneuvontaprosessista ja siitä syntyvistä kokemuseroista.
‎
Johtopäätöksenä voidaan todeta, että eroavaisuuksia löytyi asiakkaiden ja sijoitusneuvojien vastauksista. Eroavaisuudet eivät olleet kovin suuria sijoituspalveluiden asiakaspalvelun tason kannalta, ‎mutta asiakaspalvelutasoa voitaisiin kehittää entisestään. Asiakaspalvelu ja palvelun laatu ovat ‎oleellisia kilpailutekijöitä pankille. Hyvän ja ammattitaitoisen sijoitusneuvonnan avulla voidaan ‎asiakkaan tyytyväisyyttä palveluihin lisätä. Tämä vaikuttaa asiakkaan tulevaisuuden päätöksiin, koska ‎tyytyväisempi asiakas on sitoutuneempi pankkiinsa ja kynnys vaihtaa asiointipankkia on korkeampi.‎
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Avoin kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste